Virtualni Asistent Administrativna podrška Ušteda vremena Rast poslovanja
Profesionalna virtualna asistencija za učinkovitije poslovanje i maksimalnu produktivnost
Kome je potreban virtualni asistent?
- Poduzetnicima koji žele uštedjeti vrijeme na administrativnim zadacima
- Malim i srednjim poduzećima koja trebaju fleksibilnu podršku
- Freelancerima koji žele optimizirati svoje poslovanje
- Tvrtkama bez resursa za zapošljavanje stalnog administrativnog osoblja
- Profesionalcima s pretrpanim rasporedom koji traže pomoć u organizaciji
- Start-upima koji žele smanjiti operativne troškove
Koje usluge obavlja virtualni asistent?
- Upravljanje e-poštom i kalendarom
- Vođenje poslovne dokumentacije i administrativna podrška
- Upravljanje društvenim mrežama i kreiranje sadržaja
- Ažuriranje web stranica i e-trgovina
- Izrada izvještaja i priprema prezentacija
- Vođenje online komunikacija, CRM sustava i korisnička podrška
- Osobna asistencija
Fleksibilna Rješenja Za Vaš Posao
Odaberite vrstu podrške koja najbolje odgovara vašim potrebama – jednokratno, povremeno ili na mjesečnoj osnovi. Naše usluge su u potpunosti prilagodljive, a svaki paket možete personalizirati prema specifičnim zahtjevima vašeg poslovanja. Kroz individualni razgovor definiramo koje usluge su vam najpotrebnije, kako bismo osigurali maksimalnu učinkovitost i vrijednost.
SAVRŠENO ZA HITNE ZADATKE ILI PROJEKTE KOJI ZAHTIJEVAJU BRZU ASISTENCIJU. IDEALNO ZA ONE KOJI TREBAJU POMOĆ U SPECIFIČNOM TRENUTKU, BEZ DUGOROČNE OBVEZE.
Kratkoročni administrativni zadaci
Rješavanje specifičnih problema
Privremena podrška za projekte
Do 2 sata mjesečno
FLEKSIBILNA USLUGA ZA KLIJENTE KOJI POVREMENO TREBAJU POMOĆ, ALI NE NA REDOVNOJ OSNOVI. OVAJ PAKET OMOGUĆAVA VAM PRISTUP VA USLUGAMA KAD GOD SE POJAVI POTREBA.
Organizacija povremenih poslovnih sastanaka i događanja
Povremena korisnička podrška
Ažuriranje web stranica ili društvenih mreža po potrebi
Do 20 sati mjesečno
KONTINUIRANA PODRŠKA ZA ONE KOJI REDOVITO TREBAJU ASISTENCIJU I ŽELE ZADRŽATI VISOKU RAZINU PRODUKTIVNOSTI UZ STALNU DOSTUPNOST. PRILAGODITE PAKET PREMA SVOJIM POTREBAMA.
Redovito vođenje administracije i komunikacija
Upravljanje sadržajem i društvenim mrežama
Cjelovita korisnička podrška i vođenje poslovnih procesa
Preko 20 sati mjesečno
U našem studiju, vjerujemo da sjajan dizajn i strateški digitalni marketing idu ruku pod ruku. Naš pristup je holistički: od analize vaših potreba do implementacije rješenja koja privlače, angažiraju i konvertiraju. Pridružite se našem nizu zadovoljnih klijenata i doživite rast i uspjeh koji zaslužujete.
Gornji Prečac 10
10000 Zagreb
+385 91 498-2228
- +385 91 498 2228
- info@onepointstudio.hr
- Pon.-Pet. 8:00 - 16:00