Virtualni Asistent Administrativna podrška Ušteda vremena Rast poslovanja

Profesionalna virtualna asistencija za učinkovitije poslovanje i maksimalnu produktivnost

Kome je potreban virtualni asistent?

  • Poduzetnicima koji žele uštedjeti vrijeme na administrativnim zadacima
  • Malim i srednjim poduzećima koja trebaju fleksibilnu podršku
  • Freelancerima koji žele optimizirati svoje poslovanje
  • Tvrtkama bez resursa za zapošljavanje stalnog administrativnog osoblja
  • Profesionalcima s pretrpanim rasporedom koji traže pomoć u organizaciji
  • Start-upima koji žele smanjiti operativne troškove
Virtualni asistent pomaže malim poduzećima, freelancerima i velikim tvrtkama u optimizaciji poslovnih procesa.
Virtualni asistent priprema profesionalne izvještaje i prezentacije za učinkovitu komunikaciju poslovnih rezultata.
Virtualni asistent upravlja društvenim mrežama i kreira prilagođeni sadržaj za jačanje online prisutnosti.
Virtualni asistent upravlja e-poštom, organizira sastanke i održava kalendar za bolje poslovanje.
Virtualni asistent upravlja e-poštom, organizira sastanke i održava kalendar za bolje poslovanje.

Koje usluge obavlja virtualni asistent?

  • Upravljanje e-poštom i kalendarom
  • Vođenje poslovne dokumentacije i administrativna podrška
  • Upravljanje društvenim mrežama i kreiranje sadržaja
  • Ažuriranje web stranica i e-trgovina
  • Izrada izvještaja i priprema prezentacija
  • Vođenje online komunikacija, CRM sustava i korisnička podrška
  • Osobna asistencija

Fleksibilna Rješenja Za Vaš Posao

Odaberite vrstu podrške koja najbolje odgovara vašim potrebama – jednokratno, povremeno ili na mjesečnoj osnovi. Naše usluge su u potpunosti prilagodljive, a svaki paket možete personalizirati prema specifičnim zahtjevima vašeg poslovanja. Kroz individualni razgovor definiramo koje usluge su vam najpotrebnije, kako bismo osigurali maksimalnu učinkovitost i vrijednost.

Jednokratna podrška
27/h

SAVRŠENO ZA HITNE ZADATKE ILI PROJEKTE KOJI ZAHTIJEVAJU BRZU ASISTENCIJU. IDEALNO ZA ONE KOJI TREBAJU POMOĆ U SPECIFIČNOM TRENUTKU, BEZ DUGOROČNE OBVEZE.

Kratkoročni administrativni zadaci

Rješavanje specifičnih problema

Privremena podrška za projekte

Do 2 sata mjesečno

Povremena asistencija
24/h

FLEKSIBILNA USLUGA ZA KLIJENTE KOJI POVREMENO TREBAJU POMOĆ, ALI NE NA REDOVNOJ OSNOVI. OVAJ PAKET OMOGUĆAVA VAM PRISTUP VA USLUGAMA KAD GOD SE POJAVI POTREBA.

Organizacija povremenih poslovnih sastanaka i događanja

Povremena korisnička podrška

Ažuriranje web stranica ili društvenih mreža po potrebi

Do 20 sati mjesečno

Mjesečna podrška
20/h

KONTINUIRANA PODRŠKA ZA ONE KOJI REDOVITO TREBAJU ASISTENCIJU I ŽELE ZADRŽATI VISOKU RAZINU PRODUKTIVNOSTI UZ STALNU DOSTUPNOST. PRILAGODITE PAKET PREMA SVOJIM POTREBAMA.

Redovito vođenje administracije i komunikacija

Upravljanje sadržajem i društvenim mrežama

Cjelovita korisnička podrška i vođenje poslovnih procesa

Preko 20 sati mjesečno

Footer web stranice One Point s kontakt informacijama i društvenim mrežama

U našem studiju, vjerujemo da sjajan dizajn i strateški digitalni marketing idu ruku pod ruku. Naš pristup je holistički: od analize vaših potreba do implementacije rješenja koja privlače, angažiraju i konvertiraju. Pridružite se našem nizu zadovoljnih klijenata i doživite rast i uspjeh koji zaslužujete.

Gornji Prečac 10
10000 Zagreb
+385 91  498-2228